mandag den 24. oktober 2011

Dansende Dragqueens

Hej til jer derhjemme,

Den uges fridag brugte jeg, surprise surprise, i NYC sammen med Julie-NJ. Vi shoppede rundt omkring, fik en dejlig stor rabat i Amercan Eagle og fik spist frokost på Applebee. Så tog vi videre til musical, Priscilla queen of the dessert. For jer stakler som ikke kender den gamle 80`er film, handler den om nogle Dragqueens på roadtrip gennem Austrailen og den er fyldt med klassiske sange som Raining Men, Whats love gotta do with it og Girls just wanna fun. Fed musical og vi dansede ud af salen og direkte ind i 21 century hvor vi fik taget billederne der er et teenagepige must - ihvertfald hvis man skal stole på Hollywood komedierne.

Det er muligvis kitch men det var røv sjovt...
Har haft et rigtig godt gennembrud med Z, han sagde den anden dag til hans mor at han kun ville lave lektier med mig fremover. Hans far og han skændes altid og mor er for travl, så 1-0 til Julie! Har haft en del sene aftenvagter denne uge, men det er okay når jeg nu har en friweekend her nu. Skal på tur til Philadelphia med Marianna her i dag, fredag - så glæder mig meget til at opleve, så det kan jeg få skrevet om næste gang.

Dette var en kort omgang, men klem herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar