torsdag den 17. november 2011

Julie goes home again

Hallo folkens,

Cultural Care har valgt at sende mig hjem, dog på deres regning - efter en del bitcheri fra min side. De fortalte mig i går at de ikke ville finde en ny familie til mig, og ville sende mig hjem dagen efter. SÅ nu kommer jeg hjem, lander i morgen eftermiddag i Billund. Tak for søde beskeder fra venner og familie, det er altid dejligt at vide at der altid er nogle der har min ryg. Og tak til Marianna og Ulrik for at huse mig midlertidigt, det var dejligt ikke at skulle have det at tænke på ud over alt det andet der foregik. Jeg har været rigtig ked af at skulle forlade mine nye venner herovre - især fordi vi er spredt ud over det meste af verden. Heldigvis vil Lotte fra Svendborg og Marianna fra Wien ikke være så langt væk igen, og de to har jo været de vigtigste i disse måneder. Men at skulle undvære Marianna, eller "min Paola" som Lotte kalder hende, bliver ikke nemt, og er ret trist.

Glæder mig dog til at holde jul derhjemme, med brunkager, julekalender, håndbold, juleøl og alt andet der høre med! Glæder mig også til at se folk derhjemme igen - så vi ses snart,
klem fra Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar